-

En STOR kram till....

2008-04-27 @ 11:44:49
min mamma!

Motivering: Hon lyssnar på min lilla bubbla av bebisprat 24 timmar om dygnet. Hon delar med sig av sina erfarenheter på ett sett som gör mig jätteglad, eftersom hon inte ser allt svart eller vitt och påminner mig om att media är media och att ta var dag som den är. Hon vågar bry sig på en precis lagom nivå, vilket är oerhört skönt.
Att bara komma hem till henne och småprata om praktiska och emotionella saker som byter ämne mest hela tiden, att inte behöva känna sig ansträngd för att ta upp något utan att allt kan komma naturligt.
Så en STOR kram får idag gå till henne.
TACK MAMMA!!




övrigt: Det finns många som är kanon gulliga som står ut med mig, men jag antar att ni vet vilka ni är ;-) Idag va de min kära mor som fick stå i rampljuset.


PS. Den 25 maj är de mors dag, glöm inte de för guds skull!! Själv hoppas jag på en fiiiin förberedande mors dags persent. hihi

Kommentarer
Postat av: Johanna

Titta gärna in på min blogg och ha en bra dag!

2008-04-27 @ 11:49:27
URL: http://framtidstankar.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback