-

Dagens fynd!

2008-04-25 @ 16:44:25
Jag va på stan me Frida och Tessan, de va trevligt. Och jag måste erkänna, oj vad man kan offra sig när man verkligen vill ha något. Vi va på Cubus och dom hade 30% rea på allt, botten tänkte jag, eftersom jag aldrig lyckats hitta ett enda plagg där innan. Men nu hängde den där och Billy sa att det plagget bara måste h*n ha! Ja ja tänkte jag som tittat på den tidigare men tyckt att den va lite för dyr att jo nu va de tusan dags för att köpa den... En brun tunn heldress med luva och på luvan finns det fastsydda öron och vid rumpan en liten liten svans och under fötterna finns tassavtryck och ett ljusare fält mitt på magen. Så de måste va ett tecken, Billys riktiga namn är Björn! Johan va inte lika säker på den saken som jag va, men de ska nog gå att övertala. :)
Sen har jag köpt en cool t-shit till mig, känner mig grymt ocool i övrigt just nu...

Kommentarer
Postat av: cat

Den låter jättegullig den där björndressen =) Med öron och svans och allt. Tur att du hitta nå snyggt till dig själv me! Och visst känner man sig snyggare och coolare nu när det är fint väder o sooool! Det äre bästa! ikväll ska jag till jeanette på 25 års galaj. Hä på re! KISSES

2008-04-26 @ 16:00:05
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Blivane Farfar (Faffa)

Hej Stumpan, se till att inte ha den dräkten på när ni kommer till oss, STOR risk för hopblandning med faster Athena då.........
Som vi säger på Öster "Keep on blogging"
Kram "Faffa" (lokal anpassning)

2008-04-26 @ 19:32:05
Postat av: Faffa igen

Snälla!!!!!! Björn!!!!!
Va ere för fel på klassiska namn som Ratt-Nalle (Styr-Björn)måste dock säga att inget av dessa känns relevant. Vad sägs om klassiska namn son Ceasar, Augustus, Nils-Karlsson Pyssling.........
Hare bra

2008-04-26 @ 19:40:07
Postat av: clara

Jag vet inte, men tycker kanske att Nils-Karlsson Pyssling känns lite taget redan... Men Ratt-Björn tåls att tänka på. Lovar!!

2008-04-27 @ 00:41:53
URL: http://cklaris.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback