-

idag e de morsan som gäller!

2007-05-27 @ 20:07:43
har precis firat mamma så de smäller om de, vi åt middag på min underbara balkong. Hanna och jag hade grillat en flintastek och fixat färsk potatis,SMARR!! dessutom så har jag sålt morsan idag, min gamla golf. E så lycklig, nu e man av me skrället!!! Har ju inte kört fanskapet mer än två gånger på mer än ett och och då har de varit till besiktningen, hur ekonomiskt är de på en skala?? Annars så gör jag inget annat än att pluggar, men om en vecka är de över. Gud så jag längtar!!! Bara jag hinner klart me allt, känner hur kniven trycks mot strupen... så nu måste jag dra och plugga vidare. Har två megastora prov imorgon... oj vad jag längtar... eller inte.. snart e de sommar och då kan jag ungås me alla mina underbara vänner igen, längtar efter er me! Men nu måste jag dra på allvar.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hannie

hehe ja du, morsdag grejen gjorde nog susen ;)

2007-05-29 @ 19:13:10
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback