-

denna dag ett liv...

2007-05-26 @ 19:26:38
god afton.. eller va fan säger man en kväll som denna?
Johan ska på fest och lilla jag ska sitta hemma och plugga religion hela natten lång, fy faan vilket kul liv jag har. Men nästa helg på smäller de så de heta duga. Slutar plugget på fredag, tror att de kommer va mitt livs bästa dag någonsin. :P För de kan inte va friskt att längta så mycket som jag gör efter att denna plåga ska va över, så nu ska jag bara skriva ett religonsprov och lämna in ett fördjupningsarbete om samers religon, de e inte de lättaste jag gjort i mitt liv men de e dock farao mycket enklare än att skriva om indianer. För det här står iaf på svenska. Sen ska jag göra ett nat prov i matte b och ett i a och ett till prov i a... och ett prov om 1900-talet i historian som jag bara måste få mvg på!! förutom detta ska jag lämna in nån text på engelskan om alla böcker jag läst.. :P
ska plugga nu, men nu har jag hajjat lite mer om hur man bloggar så jag återkommer nog snart, om jag inte omkommit i böckerna..

Puss på er alla!!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback