-

SOMMARLOV!!

2007-06-04 @ 11:29:54

Äntligen är det här, mitt sommarlov! Och vad gör man går upp klockan 8 för att gå ut och gå en morgon prommis och avslutar den på arbetsförmedlingen där det tog hundra år innan jag fick prata med en tjej som ändå bara gav namnet på nån gubbe som jag skulle söka upp, snacka effektivt.. Och nu ska jag sätta mig me matteboken och bara njuta av jag bara har ett ämne att läsa på. Så jag måste va skadad efter mina två djävulsveckor men jag tycker att de ska bli kul att skriva det provet. Ska nog söka hjälp.. Sen ska jag göra något ikväll som jag verkligen längtat efter..... träna. Och jag ska inte bara fira ledigheten med ett pass utan två ska det bli. Först combat och sen jam. De e ju bara för kul, som jag saknat de när skolan bara ösade över mig me prov och inlämningar. image4
skulle lägga in en annan bild men hitta inte den, typiskt. Hitta denhär istället på mamma, pappa
Johan och Wille på Fårö i vintras, Gud så mysigt de va!
image5
Jag och johan på en rauk
image7


Kommentarer
Postat av: Cat

fan helvete va coolt att du har en blogg ditt as =) As?? taskigt...iaf. jag kommer hem på fredag, på natten!! ska bli så skönt och komma hem =) hm, vi får ses då ngn gång, sen börjar ja jobba på måndagen..inge lov här inte. fifan. är så slut...måste plugga aset av mig de sista 3 dagarna. puss puss see you soon =)

2007-06-04 @ 13:46:09
URL: http://calelicat.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback