-

Jobba på riktigt...

2007-06-14 @ 19:35:48
Nu har jag jobbat i fyra dagar och utan att överdriva, jag e fan så mycket bättre på att plugga än att jobba. Det är ju bara för seeeeegt.. Snyta en unge här, hjälpa någon annan ner från gungan och sen se hur ett åringen står och äter sand, sen är det tillbaka och snyta unge nr ett igen. Och så ser dagen ut. Annat är det när man pluggar och gör det intensivt i någon timme sen e man klar och känner att man utfört något. Men här då, man går ju bara och väntar och stessar för att hinna sova, de e sjukt. Tycker att om det finns nån gång i livet som man inte borde stressa så e de på dagis, men man gör inget annat än stressar, fort ska blöjan bytas, man ska läsa saga och äta innan man ska somna och sen e det viktigt att de inte sover för länge utan ska upp i tid så de kan somna till kvällen. Huuu!!! Så en timme på gymmet efter jobbet var välbehövt. Sen har jag lyckats göra egna hamburgare med bröd, smarrens!! Och nu ska jag ut och gå en sväng.

Kommentarer
Postat av: Hannie

just hold on!

2007-06-15 @ 17:44:44
Postat av: cat

du är så jävla kass på o blogga!! fifan

2007-08-20 @ 20:35:43
URL: http://calelicat.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback