-

KrisSMS.

2013-03-24 @ 16:37:55
Igår var jag ett nervsammanbrott, min ork var som bortblåst. Barnen var snorjobbiga, vägrade göra det vi sa till dem, skrek och spelade Allan totalt. Jag skickade ut ett krissms till mina och Johans föräldrar om hjälp, inom fem mintuter var det löst. Johans föräldrar passade dem igår eftermiddags så att Johan och jag kunde planera huset, flytten, tapeter, färg, rivning, firmor som ska fixa saker osv. På kvällen slappade familjen i soffan, såg film och tog det lugnt. 
   Imorse kom mamma och hämtade killarna för att åka på familjejympa och sen åka till Tofta en sväng på eftermiddagen. Detta betyder att jag fick hjälp av Johan med skolan, vi har varit på afternoon tea och pratat hela meningar utan att bli avbrutna hela hela tiden. Tystnaden har varit fantastisk men nu längtar vi hem våra guldklimpar. Och vi är nu redo att möta nästa vecka, trötta men inte lika trötta som igår och vi kommer fixa även denna vecka för här ska påskpysslas till tusen! Och vem blir inte glad av att ha ett hem fyllt med kycklingar?
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback