-

Hotellfrukost fast hemma.

2013-03-18 @ 09:30:00
Häromdagen pratade jag frukost med några vänner. Det visade sig att de var verkligen inga frukostmänniskor. Själv skulle jag utan tvivel önska som sista måltid i livet en riktigt god frukost. Under frukosten samlas familjen inför dagen, vi pratar, är utvildade (iaf någelunda), är riktigt hungriga och njuter i fulla drag av allt som plockats fram. Det brukar sluta med att halva kylskåket kommer fram, bröd, frukt och tända ljus står alltid på menyn. Så nu tänkte jag visa hur det kan se ut hos oss en vanlig helgmorgon.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Frukost är lätt dagens bästa mål!

2013-03-18 @ 12:32:27
URL: http://www.emmgus.blogg.se
Postat av: Johanna

Håller med! Älskar att plocka fram massor med frukt, goda pålägg o lyxa till det ordentligt på helgerna!

2013-03-18 @ 14:21:02
URL: http://enfisksomheterjohanna.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback