-

Surdegsrågrutor.

2013-06-18 @ 11:15:00
Nu har jag börjat baka med råg i surdegen. Mitt första bröd blev rågrutor och Max kommentar om dom blev att det var det godaste bröd han smakat. Något som glädjer mig eftersom mina bästa kritiker är mina barn. Dom har talar om vad som är bra med ett bröd, vad som borde göras bättre och ställer så bra frågor som jag vill utveckla mig med. Dessutom var dom otroligt lätta att göra så nu tänker vi fylla frysen så vi kan ta upp dem till strandhäng under sommaren. 
 
 

Kommentarer
Postat av: sarah

Hej. läser din blogg flitigt. Säljer du surdegsbröd oxå? Skulle vilja ge sonens dagisfröknar nå gott nu när de slutar o funderar på om du säljer?

Svar: Va kul att du följer bloggen! Ja jag brukar sälja, vi gav som sagt till våra fröknar och det var mycket uppskattat. Du kan inboxa mig på facebook så bestämmer vi antal och vilken dag. :)
clara

2013-06-18 @ 18:13:44
Postat av: sarah

Inboxat dig på fejjan...

2013-06-18 @ 20:58:01
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback