-

Sista spurten innan sommarlov!

2013-06-05 @ 08:56:43
Igår var jag i Stockholm, åkte med flyget upp på morgonen och hem på kvällen. Det var en riktigt bra dag, jag som hade fasat till det värsta över föredraget jag skulle hålla om Interprofessionellt samarbete blablabla.... Men det gick så bra, det var en glad grupp och vi hade kul tillsammans. Sen var eftermiddagen riktigt givande också då vi fick säga vad vi tyckte om kursen. När skolan var slut åkte jag in till stan, gjorde lite snabba ärenden på stan innan jag åkte tillbaka till Bromma flygplats för att möta upp Erika och ta ett glas vin med henne innan det var dags att flyga hem igen. En intensiv dag som för en gångs skull var värd att åka iväg för.
Idag ska jag göra klart examinationsuppgiften har jag tänkt.... Max sover ännu och Hugo ligger brevid mig och tittar på barnprogram medan jag sitter här med datorn i knät och samlar vetenskapliga artiklar osv....
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback