-

En dag på stranden.

2013-06-15 @ 09:00:00
Denna veckan har vi haft flera dagar på stranden, på Tofta såklart. Jag älskar början av juni då det är samma sak varje år. Inte en badis, ingen som trängs dessutom är det toppenväder!. Vi har tagit det lugnt, planerat renovering, tittat på barnen som lekt i vattnet och i sanden. Det känns som att det är viktigt att ta pauser från allt virrvarr hemma i huset, att hinna njuta av varandra och av sommaren innan jag börjar jobba. Renovera hinner vi de regninga dagarna. ;-)
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback