-

Vad vore livet utan nybakad bullar i en småförälders liv.

2013-07-02 @ 21:25:00
Vissa dofter får en att glömma sina bekymmer, som att ena barnet kissade ner det andra barnets kudde, att ena barnet kladdade in det nyoljade bordet med leverpastej, att ena barnet aldrig kommer när man ropar, att ena barnet äter i slow motion, att ena barnet alltid ska bajsa mitt i maten, att ena barnet alltid vägrar sova på kvällen, att ena barnet byter kläder minst tio gånger varje dag och när jag talar om att då får barnet tvätta själv jublar barnet, att ena barnet får någon form av totalförlamning när ordet städa kommer fram..... DÅ behövs det bakas bullar! Bullar är ett spinnord för mig. Jag blir harmonisk av att få baka. Jag blir harmonisk av lukten. Jag blir harmonisk av att bullar är så gudagoda. Helt enkelt, bullar skapar och sprider harmoni.
 
 

Kommentarer
Postat av: DVD

Å goe e deeeee

Svar: Ja alla har inte sån tur som du älskling som får äta upp dom sen. ;)
clara

2013-07-02 @ 21:38:50
Postat av: Jenny Lindström

Ååå, dom ser ju så ljuvligt goda ut. Har inte köpt boken än så jag har inte kunnat baka dom men till hösten då jäklar. I sommar bor vi i husvagn o har ingen ugn :(

2013-07-04 @ 08:37:14
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback