-

När hemliga planer smids och livet leker.

2013-02-20 @ 21:05:29
Att det varit tyst på bloggen nu beror på många saker, jag har VFU inom psykiatrin och jag bara älskar det! Jag lär mig så otroligt mycket nytt om mig själv och min syn på människor, hur jag har vänt som en panka över min syn på missbrukare, numera tycker jag synd om dem, det är sorligt att deras enda liv här på jorden går åt till stor del att skaffa knark..... Men det var inte det jag tänkte skriva om, utan om min lilla hemlighet. Och bara för att göra er extra nyfikna så tänker jag suga på den karamellen lite extra. Tihi!
Men snart så kommer jag avslöjade det, jag lovar! :-)
 
En annan sak som är underbarare än någonsin så är det Max och Hugo. Dom skojar, pysslar, pusslar, pratar och utvecklas till underbara individer! I fredags hade Hugo ramlat illa på dagis så dom ringde och meddelade att han behövde kollas till på sjukhus. Han hade fått ett jack i hakan och blödde ordentligt. Mitt hjärta stannade när jag tog emot samtalet. Eftersom jag då var på BUP sprang jag direkt ner till akuten för att möta upp Johan och han. Det räckte med att tejpa ihop det men mitt mammahjärta var som en hård klump hela den eftermiddagen, bara tanken om att han hade kunnat skadat sig riktigt illa gjorde mig svimfärdig. 
Jag kan inte annat än känna mig urstolt över att få leva tillsammans med dessa busungar!
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Åh har han klippt sig? Så mycket äldre han såg ut direkt, superfina bägge två =)

2013-02-20 @ 22:03:12
URL: http://www.emmgus.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback