-

Vi ska gå skilda vägar.

2013-04-05 @ 11:43:48
Jag och min fina fina fina underbara klänning ska skiljas. Jag kommer aldrig någonsin mer har behov av den, den har gjort sitt i mina händer så jag tänkte att nu får någon annan chansen att ha den på sin stora dag. För nu känns det bara trist att den hänger i sin garderob för att inte bli förstörd. Då är det bättre att någon annan får glädjas med den. Så vill du eller någon du vet köpa min klänning så är det bara att höra av sig. Den finns även på blocket.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Förstår om det är svårt att skiljas från en så vacker klänning med fina minnen till... jag har inte ens kunnat sälja min balklänning sen jag tog studenten!! o nu är den ju tok-omodern!! :D

Vackra du ♥

2013-04-11 @ 16:28:47
URL: http://enfisksomheterjohanna.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback