-

Det knoppas.

2013-04-04 @ 08:44:44
 
Nu händer det, det vi aldrig trodde skulle ske detta år. Våren är på G!!  Jag hade börjat tro att vi skulle ha snö året runt detta år men som tur är verkar det som att jag haft fel. 
Så nu njuter jag av ljuset, alla små knoppar och att barnen är mycket gladare. Så igår kom min fina vän Petra och gjorde mig och småkillarna sällskap under eftermiddagen. Vi gick från dagis ner genom innerstan i små gränder, killarna hade springtävlingar med Petra och vi njöt av solen som värmde fint. Vi gick ner till Almedalen åt muffins och lekte på lekplatsen innan vi gick in på bibblan som jag skrev om igår....
 
Idag väntas eximinationsseminarie med vetenskapsteori och metod, sen blir det att börja nästa uppgift som ska in på söndag men jag hoppas vara färdig redan imorgon så jag kan ha lite helg sen med familjen så vi kan fortsätta packa inför flytten. Självklart kommer vi passa på att vara ute och fylla oss med solljus också.
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback