-

(Kalk)prinsessan sa ja till sin prins!

2012-09-23 @ 21:13:36
 
För tre veckor sedan och en dag så sa vi "ja" till varandra, jag och min Johan är numera makar. Jag har alltid sagt att ordet perfekt finns endast till för att göra människor besvikna på verkligheten. Men denna dag var perfekt på alla sätt och vis. Vi njöt varenda minut från början till slut. Mer om denna dag kommer jag fylla upp med under veckan som kommer. För ikväll har vi sett de sista bilderna som vår vän och fotograf Nina tog under hela dag. Bilderna återförde så många minnen ur så många vinklar att vi fick chansen att återuppleva bröllopet ur både våran synvinkel samt ur gästernas. Även det underbart såklart. 
 
För övrigt hoppar vi runt på små rosa moln numera (bildligt med tanke på mitt knä) och njuter av att tilltala varandra man och fru. Livet är som en saga. (kalk)prinsessan fick sin prins!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback