-

Underbara tjejer!

2012-10-30 @ 21:00:00
Under min möhippa var vi på Visby Träningscenter där jag fick kör ett pass tillsammans med Tessan där Tessan hade plockat ihop mina favoritkorregrafier. Vi hade så kul! Så där och då beslutade vi att finaldansen som vi fick lära oss skulle vi visa upp på bröllopet. Det var till I´m sexy and I know it. Och lyckat blev det, alla tjejerna tog sina stolar i slutet av middagen och ställde dom framför alla och sen körde vi. Tänka sig vilka härliga tjejer man har runt omkring sig. Johan hade ingen aning om att vi gjort detta så han tyckte att det var skitkul!
 
foto: Nina Ruthström

Kommentarer
Postat av: Annie L

wawo, va häftigt!!

2012-10-30 @ 21:10:07
Postat av: Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Åh vilken kul och oväntad grej =)

2012-10-31 @ 13:08:11
URL: http://www.emmgus.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback