-

Tid.

2012-10-31 @ 09:00:00
Tiden är en konstig sak. Ibland kan minuter kännas oändliga och återigen kan år springa ifrån en utan att man ens hinner blinka. Tänk att min minsta plutt är två år och 4 månader redan. Hur han passar in i våran familj på ett perfekt sätt och hur han förgyller våra dagar med sin närvaro. Jag minns sommaren när han föddes när vi satt på stranden, han låg på min mage med en tunn filt över sig under ett parasoll. Så gick hela den sommaren. Sen satte livet fart, livet sprang och vi sprang efter men vi klarade det och nu kommer belöningen. Att få vara mamma till två underbara pojkar är det bästa jag någonsin kunnat drömma om. 
 

Kommentarer
Postat av: Eddie och Barnen På Bristol Academy

Tänk vilken tur att rätt barn kommer till rätt familj :)Att alla får dom barn som är dom bästa för just en själv :)Fint inlägg...Anna

Svar: Tack Anna för dina fina ord!
clara

2012-10-31 @ 09:51:05
URL: http://bristolacademy.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback