-

En underbar unge.

2012-10-10 @ 10:43:13
 
Max utvecklas nu i rekordfart och vi njuter av hans utveckling. Han uttrycker sig på nya vis, han har stora tankar och han njuter av sin omgivning. Stormtrivs såväl hemma som på dagis. Han älskar att pyssla, men han har även lärt sig att städa efter lek, dock får vi tjata men han gör det iallafall. Men mest av allt längtar han tills att bara han och jag ska åka till Stockholmi slutet av oktober och se Walking with dinosaurs i Globen. Han och jag ska ha egentid och vi längtar nog precis lika mycket båda två. Att få äta medtagen frukost på båten, få åka pendeln in till stan. Ännu vet han inte att vi ska åka till hans favoritställe Skansen men jag vet att han kommer bli överlycklig. Äta lunch någonstans och jag har lovat att vi ska äta cupcakes på något mysigt ställe. Och på söndagen är det dags att titta på showen, ska bli skitcoolt! På kvällen sen åker vi hem med båten igen. Så en natt borta. Frågan är nu bara vart vi ska sova, förslag mottages! :-)
 
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback