-

Ursäkta röran....

2012-11-05 @ 09:21:15

Vi håller på att pysslar här hemma. Ut med ett skrivbord och nu inväntar vi nya efterlängtade bärbara datorn som ska införas i vårat hem med änglasång, glitter och värme. Eftersom jag valde dator senast och jag då valde en lite söt rosa dator som skulle visa sig efter en kvart att den inte skulle fylla någon vettig funktion alls i mitt liv, det enda den tillförde var panikångest över hur långsam den var.... Så denna gången kände både jag och Johan att det var klokt att överlämna det ansvaret helt och hållet åt herrn i huset. Så nu är den beställd och vi väntar bara på att få hämta den på posten. Jag har inte en aning om märke eller något alls om den. Så detta ska bli spännande, ingen dator i världen kan iaf inte vara sämre än Hubbabubbadatorn! Så tills att den nya datorn kommit på plats får ni hålla till godo med mobilbilder.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback