-

Underbara älskade söndag.

2012-11-18 @ 13:59:28
Jag hade trott att jag skulle vara ledig hela helgen men igår ringde jobbet och undrade om jag kunde hoppa in. Så det blev att tillbringa kvällen på medicinavdelningen, vilket var trevligt på sitt vis. Men idag är hela familjen LEDIGA. Något som vi var jämt förr men numera upplevs som lyx. 
   Vi har tagit lugnt men ändå utfört några saker som skulle fixas. Som att byta till vinterdäck på bilen. Hämtat dagiskorten på posten. Bakat och slutligen har barnen lekt helt själva en lång stund. Det var som att änglarna sjöng lite svagt under den stunden i vårat hem. Nu vankas det avsmakning av dagens äppelmuffins. 
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback