-

Sol i sinne, mysigt inne!

2012-11-27 @ 17:28:00
Jag känner att det går lite inflation i mina hyllningar till mina härliga, underbara, fina, roliga, smarta, söta och helt enkelt urfina ungar. MEN då kan ni bara backa ett år och då var det inte riktigt samma melodi. Då var livet rätt tufft, var genomtrött och jag och Johan orkade knappt titta på varandra. Idag har vi kommit över kullen och har medvind mest hela tiden. Vi har kul tillsammans, vi skrattar massor och vill hitta på saker istället för att bara överleva vardagen. Igår blev det ingen träning, jag lät barnen vara kvar hemma och de lekte tillsammans i timmar. Vi tog det lugnt och medan Hugo sov middag hade jag och Max pysselstund. På eftermiddagen hämtade vi Johan på jobbet, vi åkte vidare till Linds växthus och njöt av alla fina saker och blommor som fanns. Samtidigt hade vi butiksträning med barnen där de fick stanna i lekhörnan medan jag och Johan gick runt och fick inspiration, sen gick de hand i hand genom affären och var så söta att jag nästan grinade. Denna lilla tur innebar att vi kom hem med lite adventsfint som ska pysslas ihop så fort tid ges. 
Att jag bara jobbar två dagar denna vecka är med andra ord skönt, för både veckan och helgen kommer springa bort. Så idag bakades det surdegsbröd bara för att det finns tid. Och gott blev det!
 

Kommentarer
Postat av: Eddie och barnen på Bristol Academy

Nerförsbacke är underbart! :) Anna

2012-11-27 @ 21:08:17
URL: http://bristolacademy.blogg.se
Postat av: jenny

Men vad söta!

2012-11-29 @ 20:27:52
URL: http://jjennnyys.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback