-

Ren och skär (foto)glädje!

2012-11-28 @ 09:18:00
Två veckor innan vi gifte oss var det dags för Johan att vara bestman åt sin barndomskompis och hans fina fru. Jag hade äran att fotografera vigseln och hela dagen vilket självklart var superkul. Sen har tiden bara runnit iväg, vårat bröllop tog sin tid och därefter skola och livet rusade på, dessutom var datorn urkass så nu när jag börjat lära mig den nya är fotoglädjen större än någonsin! Därför tänker jag nu bjuda på ett axplock av de bilder som jag tog på de lycklig tu en underbar dag i augusti. Jag har valt bort de klassiska uppställda bilderna då jag tycker att de är en del av brudparet och vill därför inte lägga ut de till allmänheten, dock var flera av dom riktigt riktigt fina, fint för att det kan bli så mycket annat med ett sådant par. 
 

Kommentarer
Postat av: nursen.blogg.se

Tack! Och vilka fina bröllopsbilder du fotograferat.

2012-11-28 @ 12:42:33
URL: http://nursen.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback