-

Pysseldags!

2012-11-21 @ 20:47:06
Mycket av alla pyssel som är kul att hålla på med är ofta busenkelt men gör stor skillnad och det roliga är att det behöver inte bli det minsta dyrt. För det finns inget tråkigare än att man behöver köpa massor med dyra delar som slutar med att det man gjort är blev bra mycket dyrare än i affären. Dessutom är det riktigt kul när man använder saker i hemmet som man själv har valt utseende på och att man inte har lagt ner en evighet på det utan bara ett par minuter.
En av mina senaste pyssel blev ett pennställ till mina skolpennor vilket jag saknade och det blev så himla fint om ni frågar mig. Och som sagt, nästan gratis.
 
Material:
En plåtburk, jag tog en majsburk.
Fint papper.
Lim.
 
Färdigt!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Snyggt! :) Håller med dig, har själv en massa burkar som ljushållare, pennställ och krukor, fast utan papper - det blir snyggt med det silvriga i olika storlekar också.

Svar: Visst är det så. Det är så lätt att man slänger saker på ren rutin istället för att se vad man faktiskt har framför sig. :-)
clara

2012-11-21 @ 22:26:16
URL: http://liteomsara.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback