-

Det är härligt att jobba fredagar!

2012-11-30 @ 15:00:00
För 100 år sedan (ungefär) jobbade jag som vikarie på skolor och dagis. Då insåg jag hur fint det är att jobba fredagar, att inte få helg redan på torsdagen. Detta för att alla andra har just helgkänsla på fredagen och är på topphumör, frågar varandra vad alla andra ska hitta på under helgen och älskar sina jobb mer än någon annan dag i veckan. Dessa känslor är för himla roliga att få dela. Att få ha normala veckor, vilket inte infinner sig när man pluggar. Dock kommer jag jobba helg i framtiden men nu gillar jag att hurra rätt ut i luften "heeeeeeeelg!!" när jag kastar mig på mig cykel hem från sjukhuset. Sen ser man bara fram emot helgmys med god mat, lugna morgnar, film och pyssel.
 
 
Denna bild togs på Rhodos med den godaste crepes jag någonsin ätit! Ser jag svettig ut så beror det på att det var över 40 grader den dagen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har skickat en blogg award till dig :)
http://hanna.fornhem.se/blog-award/

Svar: Åh tack!!
clara

2012-12-01 @ 13:42:59
URL: http://hanna.fornhem.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback