-

Röda dojjer och kluriga svar.

2012-05-22 @ 09:59:42
Jag vill se ut som min pappa, heter det ofta här hemma. Max ska klä sig som Johan, med skjorta till dagis och han älskar att känna fin. Därför vill han nu ha sin prinsessklänning på sig när vi gifter oss så att han och jag kan ha klänning samtidigt. Söta, rara, fina unge! Hur i hela världen motiverar man sitt barn att inte bära denna klänning när han tycker att jag får bära en helt underbar prinsessklänning, det är ju faktiskt orättvist på alla plan. Men klurigt nog kom jag på att det är ju faktiskt bara jag av ALLA som kommer till bröllopet som får ha prinsessklänning den dagen, där tyckte jag att jag var himla smart.
Han säger så mycket kul nu för tiden, stora tankar från en liten filosof. Det är mammas gosse det. Vi gillar att vrida och vända och fundera på saker han och jag. Men vi är även drivstarka och har vi hittat ett mål så tar vi oss dit på ett eller annat sett. Hinder är till för att ta sig runt eller över.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback