-

När surdegsbrödet är några dagar gammalt.

2012-05-26 @ 08:34:35
Så har jag världens bästa förslag på vad ni gör med det. Antingen så rostar ni det, det blir en riktigt god rostmacka, varning på att den blir mycket varmare än vanligt rostbröd. Eller så gör ni grillade mackor med bireost, salami, marinerade vitlöksklyftor, soltorkade tomater och annat som man gillar i. Serveras med en sallad till. Det var så himla gott att det var inte klokt! Kan lova att denna rätt kommer avnjutas vid flertalgånger på våran balkong i sommar.


Kommentarer
Postat av: Jenny.D.

Det både ser och låter underbart gott.

2012-05-28 @ 18:21:18
Postat av: Carola

De vattnas i munnen på mig!!

2012-05-28 @ 21:41:37
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: clara *författaren*

Tack! Visst gör det, jag blir hungrig med en gång när jag ser på bilden! :-P

2012-05-29 @ 08:57:32
Postat av: Sarah

Åh, fy fasen vad gott! Jag har ätit salami och brie i dagarna tre nu.

2012-05-30 @ 12:39:13
URL: http://gundel.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback