-

Allmän uppdatering

2012-03-08 @ 10:53:18
Det är helt makalöst, underbart att praktiken är över. Att få sitta åter i pyamasbyxorna och tofflorna och plugga i min ensamhet. Att få lägga mitt schema själv. Kunna träna på lunchen även om jag ville ge upp efter att jag bara satt mig på spinningcykeln idag. Men att inte ha någon som dömmer och ser mig med kritiska ögon och väntar varje minut på att jag ska göra något misstag. Nej jag trivs här hemma. Småkillarna har ADHD-deluxe båda två, slåss, stökar skriker så och är allergiska mot varandra men ändå söker de upp varandra hela tiden och ska leka med samma sak.... Barn är väl helt underbara! Sover gör vi tydligen hela familjen i samma säng, jag sover som en kratta, vaknar vid fem och kan inte somna om.
Hugos stora kärlek just nu förutom Mommo är Pippi, han gör inget annat än att pratar om henne, sjunger och vill titta på filmerna, läsa böcker you name it.... Så det är tur för mig att jag gillar Pippi, hennes tankesätt och hennes härliga kommentarer "ja vi ska vara glada vi, det finns dom som inte har något väder alls. "

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du är väl för härlig, adhd-deluxe! Hahaha!! Kram

2012-03-08 @ 16:16:08
Postat av: Catti

Vad stor han har blivit.

2012-03-09 @ 06:52:08
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Clara

Visst har han! Men som han äter är det inte så konstigt heller. ;)

2012-03-09 @ 12:05:01
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback