-

Lite konstig vardagsbonus.

2012-03-20 @ 12:21:17
Min skrutt Max är sjuk, igen... Han har feber och andas sådär fort igen. Men han har modet uppe, leker med sina Playmobil och är helt fantastiskt underbar. Just nu ligger han i min säng och sover middag framför Nicke Nyfiken. Jag inser nu att jag ska ta någon dag hit och dit då han vill vara hemma och pyssla i lugn och ro själv och skippa dagis. Hugo kommer också få göra det när han kan sitta lugnt och fint och leka en lek en längre stund. Jag tror att det kan vara bra för dom, att få ha en dag i snudd på tystnad medan jag pluggar. Min dröm nu är att ha båda hemma jämt, men jag inser att den drömmen är inte realistisk, men jag tackar gudarna att jag inte jobbar utan att jag kan sätta mina egna scheman, det passar oss perfekt. För trots allt, tiden går fasligt fort, tyckte det var nyssens som Max kom till oss och idag frågar han mig vilken sorts mat de olika djuren äter och varför vissa djur äter andra djur. Så därför känns det som vardagsbonus att få ha honom hemma idag vid min sida.
Max fyra månader gammal, underbar då, underbar nu.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback