-

För att han älskar mig.

2012-03-21 @ 09:04:12
tulpaner

Dessa tulpaner fick jag av Johan för att han älskar mig. Han brukar inte komma med blommor så ofta så när han gör det blir jag extra glad, speciellt när det är tulpaner i glada färger som lyser över hela vardagsrummet med sin närvaro. Nu låter det som att jag bara ser att han älskar mig när han köper blommor, men ni som tror det får väl göra det. Jag för min del vet att han älskar mig lika mycket alla dagar (nästan). Men nu är det helg och vi har inget planetat, så skönt så. Jag ska baka, både bröd, skopor, bullar och allt annat som jag kan hitta på att baka. Denna helg ska jag vara onyttig så ofta jag bara kan för att på måndag ta tag i mitt hälsosamma liv igen. Men först måste man som sagt verkligen verkligen få braka loss överallt, så ikväll startar vi med glass, grädde, jordgubbar och hemmagjord chokladsås.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vad duktig du är som bakar så! Tänk om jag fick tummen ur o göra det ibland ;)

2012-03-23 @ 18:54:53
URL: http://emmgus.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback