-

Äntligen!

2012-03-07 @ 09:34:16

Igår kom äntligen brevet, min kitchen aid som jag önskat mig pengar till i flera år hade kommit! Och vet ni? Den var än finare i vårat kök än i katalogen. Hihi!! Den fick stå uppställd i en timme innan familjen samlades runt den för att testa mästerverket. Det blev en sockerkaka med kardemumma, blev den lyckad? OM?!! Denna maskin är jö svinbra! Vi hade diskuterat vilken färg vi skulle ha, jag har alltid velat ha rosa eller mint, men Johan utryckte sig att "något jävla Fucki-kök ville han då minsann inte ha, då blev det en mint. Så nu går jag och planerar och klurar över vad jag ska baka härnäst.... En surdeg ska iaf läggas grunden till genast och sen får jag fortsätta klura. Detta var precis vad jag behövde nu, få bryta allt det jobbiga och göra något jag gillar.


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindström

Wohoo!! Va fin, aaaavis kan man säga att jag är :P

2012-03-07 @ 10:46:20
Postat av: sara

DEn är såååååå snygg!!! jag har en likadan hihihi skitsnygg färg :) min är nog inte lika flitigt använd dock men det räcker ju att titta på den ;) Vad det än är som tynger dig hoppas jag att det lättar snart! Gillar din blogg, KRAM

2012-03-07 @ 12:52:52
Postat av: Liselotte

Hej, varning, baka inte gotlandslimpa i den, då har du deg ända upp i maskineriet...kram kram

2012-03-07 @ 20:05:44
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback