-

Efter en vecka på BB/förlossningen/gyn.

2012-06-09 @ 12:03:35
Nu har jag haft första introduktionsveckan på nya jobbet och jag stormtrivs! Som ni redan förstått. Jag var lite fundersam över hur jag skulle reagera på första förlossningen. Men det gick fint. Mer än så kan jag inte berätta eftersom det råder tystnadsplikt över allt jag ser och upplever så jag får behålla jobbet för mig själv. Men jag kan avslöja att jag var lite nyfiken på om jag skulle känna mig nöjd med att jobba som undersköterska och inte vilja fortsätta utbildningen, men nu har jag blodad tand för att läsa hela vägen till barnmorska vill jag lova! Det finns oändligt många saker jag vill lära mig om allt som rör detta område.
Men idag är jag ledig och jag njuter av familjen och en extra god frukost som jag och Hugo cyklade iväg för att köpa strax efter sju imorse..... En vanlig, ledig lördagsmorgon...... Det är livet med småbarn.... Trots förkylning och halvtrist väder. Men gott var det!

frukost

Kommentarer
Postat av: Julia

Ååååååå messmör :) himmelrike!!!

2012-06-09 @ 12:33:05
Postat av: Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Mysigt! Vad härligt att du trivs, måste vara en otrolig upplevelse att få dela med de blivande föräldrarna.

2012-06-09 @ 19:24:14
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: clara *författaren*

Jag vet Julia, det är lika mycket minnen som det är gott! ;-)

2012-06-10 @ 18:57:35
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback