-

Därför bor vi på en ö mitt i havet.

2012-06-15 @ 21:13:53
Ibland kliar man i huvudet och undrar varför i hela världen vi envisas med att bo på denna ö, mitt i havet.... Med skithög skatt.... Med dyra förbindelser till resten av landet..... Med skitsnålt med jobbmöjligheter..... Med dåligt utbud på roliga saker man kan göra inomhus om vintern...... Med blåsten som aldrig slutar....... Med en stad som är byggd i en uppförsbacke...... Med dåliga löner......
 Men med somrar som är som i medelhavet, när man har två min till en underbar sandstrand. Med en natur som är helt enastående, härliga skogar, långa stränder, raukar, martallar och den friska luften. Med ett lugn som är fantastiskt, här stressas inte. Med nära avstånd till allt, vi slipper pendla och köer. Med
Men med världens finaste stad som lockar med unika gränder som förgyller våra kvällspromenader.
Visby

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student)

Jag gillar inte att be om tjänster så när jag gör det - då är det något jag verkligen vill. SNÄLLA, ge en ärlig röst i Miss Universe Sweden och jag kan inte tacka dig nog..



Föll på mållinjen i Miss World Sweden.. Här kommer min andra chans, hjälp mig?!



http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/214/Emelie_Nielsen

2012-06-17 @ 12:09:40
URL: http://mmeeli.se
Postat av: Hanna-chan

Nu blir jag nyfiken, vart bor du egentligen? ;>

2012-06-18 @ 10:31:16
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback