-

Receptet på sommarens godaste LCHF müsli

2012-07-10 @ 23:15:03
Jag lade tidigare ut min lyxfrukost med naturell yoghurt, jordgubbar, lite lite honung och min smarriga müsli som fungerar enligt LCHF. För ett tag sen publicerade jag samma recept men det är värt att lägga ut igen så här kommer det! Och håll till godo!
 
Du behöver till ca 1 liter:
 
2 dl solrosfrön
2 dl linfrön
2 dl pumpakärnor
2 dl sesamfrö
2 dl hackade, osaltade mandlar eller nötter
ev. kokosflingor el. kanel.
 
Blanda alla ingredienser. Variera mängden frön efter eget behag. Och stek dessa i stekpanna eller i låg värme i ugnen i ca 45 min för att få en krispigare yta, vänd runt på bandningen då och då. Förvara i tätsluten förpackning.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack!!!

2012-07-12 @ 08:43:41
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback