-

Om ni underat var jag hållit hus...

2012-07-07 @ 22:16:01
Så har jag jobbat mest heeeeela tiden. Inte är inte klokt va jag jobbar, tur att jag trivs som fisken! Och när jag inte jobbat har vi varit i Tofta, ätit gott och druckit gott med Petra vilket resulterade i många skratt och fem skavsår på fötterna (!), familjen har varit på road trip och vi har firat Hugo som blivit två år (kommer ett inlägg snart om hur vi firade honom), vi har plockat smultron i skogen och gjort överdrivet mycket flädersaft, vi har varit vid havet så mycket som det bara gått och jag har verkligen ridit på killarnas ledighet. Helgen som kommer är jag ledig fredag lördag och söndag, enda gången på hela sommaren som jag är ledig i tre dagar i en stöt. Då ska det vilas och bara ta det lugnt må ni tro! (för nog är det slitit att jobba skift! Men ändå gillar jag det.)
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Nej, jag kan inte stava när jag är skiiiiiittrött! ;-)

2012-07-08 @ 15:57:14
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback