-

L E D I G

2012-07-25 @ 19:28:00
Idag har jag varit ledig, mer ovanligt än vanligt denna sommar. Känns som att solen och jag fungerar likadant idag, lyser med våran frånvaro... Men jag stormtrivs på jobbet, arbetskamraterna, uppgifterna. Så det är bara fint. Men så kommer mina ynkliga lediga dagar och då är jag skittrött och tankar och ger kärlek till familjen nonstop. Max och jag hade ett kärleksmaraton då vi kallade varanda olika godisar som vi gillar så man sa  "jag älskar dig min lilla hallonbåt" osv. Det var supermysigt. För övrigt har hela han blivit en mycket mera harmonisk och mysig person efter att han fick sommarlov, hoppas hoppas att han fortsätter vara det även till hösten när dagis börjar igen.
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback