-

Jag och min pappa.

2012-07-12 @ 09:00:00
Jag har alltid varit pappas flicka, han och jag var morgonpigga om helgerna när jag var liten, då tog han mig bak på cykeln och så köpte vi frallor till de andra sjusovarna, jag var med när det skulle byggas, fixas och han var alltid en aktiv pappa som brydde sig om mig och mina systrar. Han har humor och man skrattar ofta och mycket i hans närvaro och idag värmer det i mitt hjärta när Hugo väljer att krypa upp i hans famn på kvällen och somnar där.
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Samma här, är också pappas flicka:) valde själv att bo med honom när mina föräldrar skildes när jag var runt 4-5 år.

2012-07-12 @ 12:26:10
URL: http://www.emmgus.blogg.se
Postat av: Sarah

Fasen. Nu sitter jag ju här och grinar. Hur kan jag ha blivit så blödig?!
Jag önskar att jag hade så fina föräldrar. Du är lyckligt lottad!

2012-07-19 @ 21:41:53
URL: http://gundel.blogg.se
Postat av: Mona Nilsson

Vilka fina bilder på dig och Göran! Härligt roliga, underbart snälla, fina och omtänksamma fd svåger!( Fast alltid svåger i hjärtat.)Kramar till dig och familjen! Mona

Svar: Va fint sagt Mona! Själv älskar jag dom bilderna, det är verkligen precis så jag och min pappa är. Hoppas att allt är bra med dig! Kramar!
clara

2012-12-13 @ 10:45:34
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback