-

Jag är skadad

2012-07-28 @ 23:09:34

Igår snubblade jag helt vansinnigt illa inne på en förlossningssal så jag slog sönder halva mig och framförallt mitt högra knä som fick sig en ordentlig blödning. Det gjorde så sjukt ont att jag nästan svimmade, tur att jag var vägg-i-vägg med akuten! Det fick bli röntgen och smärtlindring med morfin. Vilket i sin tur ledde till en något flamsig Clara som med sin chef skulle fylla i en skadeanmälan innan hon fick gå hem.... Sen sov jag ett par timmar. På kvällen hade jag åter smärtor från helvete och jag var rädd för att vi skulle behöva åka ner till akuten igen under natten, men natten gick och idag har det vänt. Jag har åter tro på livet och jag längtar tillbaka till jobbet och mina fina kollegor. Så nu gäller det att bli av med kryckorna snarast!


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback