-

Öns godaste bullar!

2012-01-12 @ 21:12:12
Dom gjorde Max och jag ikväll. Max hade på sig sin kockmössa med sitt namn på som han fick i julklapp av sin mommo. Han hade även sitt förkläde på sig och i fickorna la han en lite brödkavel, en liten äggpenslare samt en fejk rengöringspryl, han sa att den var viktig för att ta bort bakterier (?!). Min lilla skitunge lär sig så mycket just nu så det är inte klokt!! Vi bakade och bakade, det blev några med blåbär, vanilj, kanel och Max egna pride-bullar. Han var nog minst lika stolt som jag när det var dags att provsmaka mästerbullarna. Citat av Max "dom här är ju ljuvliga!" och denna gång är jag berädd att hålla med. Det är inget som är så kul som att baka med Max, han lyssnar och gör som man ska, bråkar inte är sådär hopplöst trotsig som han kan vara annars, nej han är mysig, glad och intresserad. Den perfekta konditorkompisen!

bullar


Max bakar med stil, kockmössa med sitt namn broderat, sen vaktade han bullarna med pyamas och studentmössan.

Kommentarer
Postat av: kockajäveln

åh så smaskiga de ser ut!!:)

2012-02-25 @ 15:37:56
URL: http://hetchili.blogspot.com
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback