-

Inte kan man väl börja plugga nu?

2012-01-20 @ 23:39:50
Första veckan i skolan är gjord. Seminarie hit och dit. Möten, skola heldag på riktigt med klasskamraterna. Vi har kört av smärta, patientsäkerhet, SBAR, PVK, KAD, intramuskulär injektion, NANDA, vips och jag har säkert glömt en del. Men det är kul. Pluggar som en blådåre och började klura nu på om jag kanske skulle ta och läsa ett kapitel eller två nu..... Men någonstans får man väl dra en gräns?!!! Sova bör man, men om man vill vara effektiv hur gör man då??? Det måste ju göras! Helst nyss... Veckans bästa var iaf SBAR när Emmy bjöd på lunch och vi var ett bra team alla tre. Där hade jag tur! Lika så har jag tur med VFUn som börjar på måndag. Sex veckor på kirurgen. Det kommer bli sååå bra! Jag kommer ha hand om två patienter själv de sista veckorna och de kommer bli spännande! Jag längtar redan dit. Men imorgon ska vi va lediga, hela familjen. Jag har lite planer som jag tänker överraska familjen med men det får ni se sen. Så god natt med er!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback