-

I Stockholm

2012-01-08 @ 09:12:42
Nu har jag haft några intensiva, trevliga, spännande och annorlunda dagar i Stockholm. Jag har bott hos Cattis i ett stort rum med skön säng, det är som balsam för själen. Tillsammans har vi ätit gott och pratat om allt mellan livet och döden, som vanligt. Vi har uträttat saker till höger och vänster hela dagarna. Så kul! Denna resa kommer jag aldrig glömma, den har varit annorlunda. I positiv bemärkning. Men nu längtar jag hem, men till mitt och hem till min lilla familj. Jag saknar kramarna från Max och Hugo och inte minst Hugos pussar, han pussas så härligt! Jag längtar även hem till Johan. Det är konstigt att vara ifrån honom i så många dygn. Jag längtar även hem till mitt hem, jag älskar mitt hem. Det finns nog få som är så familje och hemmakära som jag, jag har alltid varit sån och lär nog alltid förbli så och det är inget som stör mig. Så nu tackar jag Cattis för gästfriheten och för allt kul denna helg!!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback