-

Go natt, siv gutt..... Och vakna inte döa är ni snälla!

2012-01-16 @ 22:41:41
Nu ligger jag här i sängen och breder ut mig så mycket det bara går för om några minuter/timmar vill först Hugo in till oss och sen Max.... Sen är sängen full må ni tro... Mysigt skulle vissa kalla det, själv kallar jag det panik. Jag sover som en kratta eller inte alls när det är trångt. Och jag sover än sämre när jag har en kissblöja en centimeter från näsan. Då vill jag gråta. Skulle de mot all förmodan sova hela natten i sina sängar och jag vaknar först så tror jag varje gång att dom är döda, på fullaste allvar.... Vad är sannoliken att båda ska dö samma natt i olika rum?!! Men så är jag, jag ÄR en riktigt galen hönsmamma och jag hatar att inte ha kontroll. Sådär då fick jag det sagt. God natt och siv gutt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag vaknade levande. Fast jag kände mig mer som död. Vaknade efter att ha sovit en halvtimme igårkväll och sen var det tvärkört att somna om innan halv fem imorse. Fy fan!



Jag såg en gammal kommentar från dig i min blogg ang. en lampa som du kallade för "baskern". Nu tycker jag att det är hög tid att du presenterar baskern för oss bloggläsare :)

2012-01-17 @ 14:35:17
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Clara

Ja men våran kära baskern! Klart jag måste visa den! Kommer i inom kort. ;)

Skönt att höra att du vaknade levandes!! Fortsätt så!

2012-01-17 @ 20:34:40
Postat av: Sandra R

Vad skönt att det inte bara är jag som tänker så. Att något ska ha hänt barnen under natten.



Siv gutt, låter precis som de gamla säger här nere i sydöstra Skåne. Antingen siv gutt eller saow gott (o:et i gott är som i ordet ost). Bara en parentes...



Vad fint ni har fått det i köket. Jag älskar alla dina färgklickar bland hyllorna.

2012-01-17 @ 21:07:31
URL: http://www,aresmamma.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback