-

Mommos kille.

2012-02-22 @ 22:09:26

Hugo är upp över öronen kär i sin mommo, han pratar om henne hela tiden, vill ringa henne var femte minut och är helt enkelt så glad i sin mommo. Men han kan inte skillnad på farmor och mormor men det kvittair, han gillar dem båda, ibland är även Sussie som är hans dagisfröken mommo och även jag. Han är helt oslagbar när det gäller kärleken till sina mommo, han skiner upp, han sjunger om mommo och han som ni förstår pratar knappt om något annat. Jo det skulle va Pippi som han slänger in i var tredje mening, dvs han har bra kvinnor som förebilder kan jag lova, det blir nog en bra karl av honom en vacker dag.

Kommentarer
Postat av: resume

Det är inte ofta du kan hitta en ren och uppriktig kärlek till sin mormor.

2012-02-27 @ 11:42:56
URL: http://cvresumewritingservices.org/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback