-

Baka är livet!

2012-02-19 @ 11:49:59
bakar kardemummaskorpor

Jag har börjat baka igen! Och det är med passion, glädje och allt det där som jag kände förut men så tog orken och tiden slut för att hinna med någon hobby. Men nu när jag varit förkyld och inte kunnat träna har jag kunnat baka istället. Jag och Max är ett bra par och jag gillar verkligen att han kan vänta och tjatar inte om att få smaka hela tiden utan vet att han får det som blir kvar i bunken när vi är färdiga. Men det bästa att jag hittat tillbaks till detta. Jag blir glad av att baka och att bara få pyssla i fina köket och andra blir glada över att få äta upp det jag bakat, det vill säga win-win!

kardemumma skorpor när dom är som godast.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback