-

Våran helg i Stockholm.

2012-12-11 @ 09:54:55
Till en början så kan jag meddela att vi överlevde, inga tåg krockade, ingen buss i diket, i galningar på stan, ingen som fögiftade våran mat. Tvärt om, vi hade för första gången på över fyra år en helg i lugn och ro. Vi åt gott hela tiden, drack gott, shoppade ytterst lite men pussades massor. Vi var på Skansen med 15000 andra och tittade på deras julmarknad, helt underbart, det var iskallt och mörkret lade sig så det var som i en saga. På fredagen somnade vi innan klockan ens slagit 21:00. För är det något som är lyx när man är småbarnsföräldrar så är det just sömn. Att få sova ostört är inget man brukar få annars så nu tog vi igen det. Sen var frukosten på hotellet sådär god så man åt sådär overkligt mycket. Och vi satt lääääänge, bara för att vi kunde. På lördagen var vi ute och åt med Eric och Anna, gott som tusan även där. 
Detta betyder att vi fick våran honeymoon som vi längtat och sett fram emot hela hösten. Att bara få rå om varandra. 
 
(jag valde faktiskt att inte ta med kameran under resan för att endast vara där och då med min älskade make.)

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback