-

Men tänk om vi dör nu!

2012-12-07 @ 07:00:59

Nu är vi (jag och Johan) på båten. Jag har knappt sovit, dels för att Max låg och knuffade på mig halva natten, dels för att jag trots allt hatar att resa utan barnen. Varje gång jag ska ut och resa är jag helt övertygad om att jag kommer dö. Något kommer gå åt helvete, antingen kommer jag bli skjuten av någon galning, båten kommer sjunka, bussen krocka osv...... (Nej, jag är verkligen inte fullt frisk!)
Samtidigt har jag längtat och sett fram emot denna resa massor, våran honeymoon!
Så hörs vi inte igen så vet ni varför, nu är det dock dags för en sista frukost.....
Adjö!


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback