-

Kära bloggen!

2012-08-28 @ 08:15:28

Här har det ekat tomt på inlägg under en lååååång tid. Jag har omedvetet minimerat allt "onödigt" i vardagen som är tidskrävande och lagt den tiden på barnen eftersom vi är hemma tillsammans nu om dagarna och allt vad bröllopet innebär. Igår kom mamma och pappa och passade barnen och så åkte jag och Johan iväg och tränade på valsen, vi hade insett att träna 23:30 i vårt lilla vardagsrum inte är en bra lösning för varken oss eller grannarna. Vi hade en helt underbar stund tillsammans, man behöver stunder som de då och då.

För övrigt så är livet på topp nu som ni förstår, jag mår så himla bra (bortsett knät, men vem orkar bry sig om ett knä när resten är toppen?!). Hela familjen mår bra, samtidigt! Och hur ofta händer det?? Ja vi suger i oss allt det bra och fortsätter att njuta av det som är för man vet aldrig när det vänder.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback