-

Världens sötaste nyckelpiga.

2012-04-25 @ 09:34:42
I fredags var det maskerad på dagis. Vi lämnade en prinsessa och en nyckelpiga. Max var så fin i sin klänning och sitt hårspänne, han riktigt lyste. Hugo var en nyckelpiga som var bland det sötaste jag sett, tårarna rann när vi lämnade dem kan jag lova. Jag ville ha min prinsessa och nyckelpiga för mig själv.
Detta var Hugos första maskerad på dagis. Första gången Max var på en av dagis maskerader var han Herr Nilsson, Pippis apa, sötaste apan på planeten tellus.
  Men Hugo.... Han dansade runt i sin tyllkjol och var så stolt över sina vingar. Hela han är en underbar filur full av värme och bus.

nyckelpiga
Denna nyckelpiga är jag kär i.

Kommentarer
Postat av: Lina

Han är då den sötaste nyckelpigan jag har sett! Sötnöt!

2012-04-25 @ 15:01:43
Postat av: Catti

Vad söt han är!

2012-04-26 @ 07:12:33
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Marina

Va roligt med maskerad på dagis! Dessvärre gillar inte min stora tjej att klä ut sig:(.



Tummen upp för att ni inte är fast i könsroller och låter pojkarna vara sk "tjejigare" saker!!



Förresten så är jag sååååå avundsjuk på dig som ska jobba på BB i sommar!! Jag vill också!!

2012-04-26 @ 10:18:13
URL: http://www.marinasminnen.blogspot.com
Postat av: Jenny Lindström

Oj, oj de va det sötaste jag sett på länge....

2012-04-29 @ 21:13:01
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback