-

Hos Ruthströms har vi roligt (och äter gott!)

2012-04-18 @ 22:52:58
Ikväll åkte vi till familjen Ruthström för att bli bjudna på skitgod mat, mycket prat och lek för barnen och soffhäng för mig. Våra familjer passar så bra ihop, Max och Ville trivs så bra i varandras sällskap och leker så fint numera och hugo lullar bara runt. Tror tom att han ropade Nina ett par gånger ute efter henne och inte tala om hans förälskelse i Märta, han kramade och kramade och kramade och hon skrattade, för det mesta... Så efter den skitgoda maten gick vi alla ut och lekte på en av de bästa tomter/lekplatser jag vet. Den har ju för fasen allt! Ungarna trivs och vi likaså. Och nästa onsdag är det våran tur att bjuda tillbaks och vi längtar redan efter våra vänner, hela högen.

matlag
Fyra fina barn en fin vårkväll.

Kommentarer
Postat av: Nina

Puss på er!

2012-04-19 @ 06:36:27
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback