-

Första surdegsbrödet med frukt.

2012-04-16 @ 21:33:28
Idag ville jag utveckla min bakning med surdeg. Det är en perfekt syssla medan man pluggar, med tanke på att den står och vilar först två timmar sen en och en halv har jag mål med pluggnadet. Jag kan ju inte läsa om prostatahyperplasi en hela dag heller utan något kul vid sidan. ;-)
Så idag gjorde jag ett surdegsbröd med massor av aprikoser, fikon och russin. Russinen smälte med gav en god smak, resten blev som jag tänkt, gott, gott, gott!!
Johan betyg var att detta fick jag gärna göra om. Det är jag övertygad om att jag kommer göra också, passade erfekt till kvällens sallad.
surdegsbröd med frukt

Kommentarer
Postat av: Nina

Mums

2012-04-17 @ 08:10:59
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback